Rok 2021 přinesl spoustu novinek, a to nejen na poli odměňování a benefitů. Jedním z hlavních témat tohoto roku byly nové technologie, on-line prostředí i komunikace a jejich vliv na zaměstnance. My v Up ČR tyto změny vnímáme a snažíme se dlouhodobě upozorňovat na to, že kromě správné komunikace je jedním z hlavních „hnacích motorů“‚ zaměstnance také jeho dostatečná motivace a angažovanost.
I proto jsme pro Vás připravili webinář na téma:
HRtech, kdy technologie přichází na pomoc manažerům lidských zdrojů
Seminář proběhne on-line prostřednictvím aplikace ZOOM, 15. září přesně v 9.00 hod., kde Vám představíme vhodná řešení pro manažery lidských zdrojů.
Přihlásit se můžete přes e-mail monika.rozdolska@upcz.cz
V průběhu webináře můžete klást v on-line chatu své dotazy a dozvědět se tak více k následujícím okruhům otázek:
Jaké jsou technologické prostředky, které Vám pomůžou při každodenní práci?
Jak motivovat a odměňovat zaměstnance a zvýšit jejich angažovanost ve firmě?
Jak v současné době, při nedostatku zájemců o práci a honbě za vyššími platy nalézt ty správné zaměstnance pro Vaši firmu?
Jak získat produktivnější zaměstnance a snížit jejich finanční stres?
Stačí nabízet zaměstnancům pouze „klasické“ stravenky a volnočasové benefity?
Jak může Vaše HR oddělení pracovat efektivně s automatizovanými procesy?
Jak snížit fluktuaci Vašich zaměstnanců?
Webinářem Vás provedou kolegové z Up ČR, odborníci ze startupu Advanto a HR Portál. Věnovat se budou třem hlavním tématům:
- Jak Vaší práci prospěje nová, rozšířená nabídka Up ČR obsahující zbrusu nové okruhy péče o zaměstnance.
- Jak Vám HR Portál poskytne přehled a kontrolu nad personální evidencí, zamezí přebujelé administrativě a složitým docházkovým systémům.
- Proč služba Up Advanto snižuje fluktuaci zaměstnanců až o 20 %. Tento zaměstnanecký benefit umožní Vašim lidem si na pár kliknutí a bezúročně vybrat část vlastní výplaty předem, třeba když nutně potřebují peníze třeba na novou pračku, opravu auta nebo jiný nečekaný výdaj.