Úspora několika tun plastu i administrativy. Up Česká republika jako první na trhu zavádí virtuální benefitní karty

Tiskové zprávy

Předpokládaná doba čtení: 3 minuty

Společnost Up Česká republika opět posouvá na novou úroveň platby za kulturu, sport, dovolenou, obědy, potraviny či léky prostřednictvím zaměstnaneckých benefitů. Jako první na trhu nabízí koncovým uživatelům od května možnost placení virtuálními benefitními kartami. Přechod na tento moderní a ekologický způsob placení pomůže ušetřit v následujících pěti letech několik tun plastu a firmám i organizacím zásadně usnadní administrativu.

Virtuálními kartami navazuje společnost Up Česká republika na několikaleté období ve znamení intenzivní digitalizace a neustálého zlepšování služeb. Po více než pěti letech přechodu z papírových poukázek na karetní řešení a loňském zavedení biometrického ověřování plateb na e-shopech pomocí otisku prstu nebo skenu obličeje, se nyní Up rozhodl jít v oblasti online plateb ještě dále. Postupně tak začne nahrazovat nejen papírové poukázky, ale také plastové karty zcela virtuální variantou.

„Je to logický a dlouho připravovaný krok, plně koresponduje s našimi dalšími ESG aktivitami a zároveň reaguje na stále rostoucí oblibu bezkontaktního placení. Meziročně vzrostl objem bezkontaktních plateb našimi kartami skrze Apple Pay nebo Google Pay téměř o dvojnásobek a jejich podíl stále roste. Na všech terminálech lze navíc dnes již platit bezkontaktně, a tak příchodu virtuálních karet nic nebrání,“ popisuje Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Bezpečné placení bez administrace

Společnost nasazuje virtuální řešení u své multikarty All Inclusive, která spojuje stravenkovou a volnočasovou peněženku na jedné kartě a lze s ní platit na více než 36 000 místech v ČR. Kromě ekologického stránky jsou platby virtuálními kartami naprosto bezpečné jak při platbách „v terénu“, tak i při placení na internetu. Navíc u nich nehrozí riziko ztráty karty.

„Našim cílem vždy bylo umožnit zaměstnancům, aby mohli své benefity využívat maximálně pohodlně. Proto nabízíme široký výběr platebních možností včetně všech moderních prostředků, které dnešní trh nabízí. Virtuální karty přispějí k tomu, aby lidé mohli čerpat své benefity bezpečně, kdykoli a navíc ekologicky,“ říká Věra Smolíková, ředitelka strategického marketingu a IT společnosti Up Česká republika.

Úleva i pro personalisty

Zavedení virtuálních karet bude přitom vedle zaměstnanců znamenat větší komfort i pro personalisty a pracovníky v HR, kterým v posledních letech přibylo mnoho jiné agendy, na kterou se nyní musí soustředit. Díky virtuálním kartám odpadne veškerá agenda související s distribucí fyzických karet po firmě, což jim ušetří spoustu času.

„Virtuální karty navíc zachovávají oddělení benefitů od běžné výplaty, a poskytují tak zaměstnavatelům silný motivační nástroj. Zároveň jsou díky výrazné úspoře plastu optimální variantou pro ředitele lidských zdrojů, kteří preferují udržitelná a ekologická řešení,“ dodává Nicoletti. 

Pro získání a aktivaci virtuální benefitní karty stačí zaměstnancům jednoduše kliknout na tlačítko přímo v aplikaci Můj Up. Z aplikace lze virtuální benefitní kartu přidat také do platebních peněženek typu Apple Pay a Google Pay, a pak již virtuální kartou platit u některého z desetitisíců partnerů Up Česká republika.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…