Up Česká republika spouští službu Platba mezi kolegy pro uživatele karty eStravenka

Tiskové zprávy

Společnost Up Česká republika, přední dodavatel benefitů pro tuzemské firmy, spouští od února pro uživatele karty eStravenka novou službu Platba mezi kolegy. Ta umožňuje jednoduché finanční vyrovnání mezi kolegy z jedné firmy, třeba za společný účet za oběd. Platbu mezi kolegy lze realizovat jednoduše z mobilu nebo počítače v digitální platformě Můj Up, která slouží zaměstnancům ke správě papírových a digitálních stravenek i volnočasových benefitů.   

Platba mezi kolegy je další inovací digitální platformy Můj Up. Služba usnadňuje život zaměstnancům, kteří si dnes často do práce objednávají oběd pro více lidí najednou, ale platí za celou objednávku do firmy jednou eStravenkou. Službu Platba mezi kolegy lze využít v počítačové verzi platformy Můj Up i ve stejnojmenné mobilní aplikaci. Zadání platby je jednoduché a převod peněz mezi eStravenkami probíhá ještě tentýž den. 

„Víme, že zaměstnanci v dnešní nelehké době ocení řešení, která jsou co nejjednodušší. Novou službou proto umožňujeme eStravenky využít k vzájemnému převodu prostředků, abychom usnadnili vyrovnávání se mezi kolegy z jedné firmy,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika. Vedle očividného praktického přínosu nové služby je jejím cílem i posílení týmové soudržnosti a sociálního pouta uvnitř společností.  

Transformace firmy na HRtech

Platba mezi kolegy není jedinou inovací platformy Můj Up. Pro uživatele papírových a digitálních stravenek i volnočasových poukázek byla nedávno spuštěna služba Cashback Up Plná Peněženka, tedy možnost získat při nákupu část peněz zpět, která vznikla ve spolupráci s největším tuzemským cashbackovým portálem PlnáPeněženka.cz. Uživatelé platformy Můj Up tak mohou od ledna využívat atraktivní cashbackové slevy u vybraných partnerů z řad e-shopů.

Nová služba Platba mezi kolegy stejně jako další inovace potvrzují pokračující digitální transformaci celé firmy. „Z emitenta poukázek se nám během velmi krátké doby podařilo posunout do pozice digitální fintech firmy, nebo přesněji HRtech firmy. Dnes totiž nabízíme klientům a jejich zaměstnancům finanční aplikace na úrovni shodné s těmi bankovními,“ popisuje Nicoletti.Zaměstnanci dnes mohou mimo jiné spravovat všechny své výhody v jedné aplikaci, sledovat svůj zůstatek a transakce i platit moderními prostředky, například i přes Apple Pay i Google Pay díky eStravence nahrané v mobilu.  

Stále výhodnější eStravenka

Pro uživatele eStravenky je navíc aktuálně připravena speciální nabídka v prodejnách Lidl a Kaufland. Členové věrnostního programu Up Club dostanou při platbě eStravenkou v těchto obchodech 10 % z hodnoty nákupu potravinářského zboží zpět, a to až do konce února 2021. V Kauflandu nabídka platí automaticky, v případě Lidlu stačí odměnu jednoduše aktivovat přímo v aplikaci Můj Up.

Exkluzivní slevy a odměny za nákup v Lidlu a Kauflandu nejsou jedinými výhodami, které Up ČR spustil pro uživatele eStravenky. Již v loňském roce spustila firma slevový program Up Club, do něhož je zapojeno přes 10 000 restauračních zařízení, která akceptují platbu eStravenkou. Ke konci loňského roku již Up ČR takto „rozdal“ více než 30 000 obědů.   V dalším rozvoji elektronických stravenek a přidávání výhod z jejich využívání plánuje firma pokračovat i do budoucna. „Elektronické stravenky umožňují zaměstnavatelům účelovou podporu stravování a zároveň budou nabízet čím dál tím víc výhod pro jejich uživatele. Věřím, že právě proto budou nadále hrát v oblasti zaměstnaneckého stravování prim,“ dodává Nicoletti.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…