Up Česká republika spouští Apple Pay pro platby eStravenkou

Tiskové zprávy

Up Česká republika spouští od června službu Apple Pay. Majitelé iPhonu či Apple Watch si tak mohou připojit svou eStravenku do aplikace a platit bezkontaktně mobilním telefonem nebo hodinkami u všech smluvních partnerů Up Česká republika, kteří přijímají eStravenku.

„Obzvlášť v posledních měsících a týdnech evidujeme stále větší zájem o platby mobilem v restauracích i při nákupu potravin. Rozhodli jsme proto rozšířit naše služby o Apple Pay, který momentálně patří i z hlediska bezpečnosti mezi preferované platební metody,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika. Využívat služby Apple Pay prostřednictvím mobilního telefonu pro platby eStravenkou lze jak v restauracích, tak na prodejnách u 13 000 smluvních partnerů Up Česká republika.

Apple Pay je jednoduchý, rychlý a bezpečný způsob placení. Přiložením iPhonu nebo Apple Watch k platebnímu terminálu klienti zaplatí bezkontaktně eStravenkou v obchodech i restauracích. Kromě toho budou moci od června využít například i platby na internetu nebo v mobilních aplikacích. Číslo nahrané eStravenky není uchováno v mobilním zařízení, díky čemuž se obchodník nedostane k žádným údajům o kartě. Apple Pay pak používá ověřování pomocí Face ID nebo Touch ID. Platba je tak zcela bezpečná a probíhá stejně rychle jako kreditní či debetní kartou.

Rychlejší peníze pro restaurace

„Cílem postupné digitalizace je nejen zrychlení a zkvalitnění našich služeb pro uživatele eStravenky, ale také pro naše partnerské restaurace a další zařízení. Více možností bezkontaktních plateb eStravenkou totiž pro ně znamená vedle menší administrace i rychlejší cashflow, který obzvlášť nyní nezbytně potřebují,“ říká Nicoletti.

Pomoci restauracím s cashflow má za cíl i další mimořádné opatření v podobě zkrácení lhůty proplácení stravenek restauračním zařízením, které společnost zavedla již dříve. Zrychlený režim proplácení papírových stravenek Chèque Déjeuner zůstává v platnosti až do odvolání. Nově se společnost zapojila i do iniciativy Oživíme Česko, která má za cíl mimo jiné podpořit návrat hostů do českých restaurací.   

Obědy zdarma jako motivace

Stejný účel má i nový věrnostní program Up Club, ve kterém společnost odměňuje časté útraty v restauracích obědy zdarma. Každý zákazník, který v jednom z 10 000 restauračních zařízeních akceptujících eStravenku zaplatí 100 Kč, získá 10 bodů. Při nasbírání 100 bodů mu připíše Up ČR na účet eStravenky 100 Kč v podobě kreditu. Prakticky tak získá každý jedenáctý oběd zdarma.

V reakci na nouzový stav spustila společnost Up Česká republika také vyhledávač se speciální funkcí zaměřenou na restaurace, které dále fungují i v nouzovém stavu. Díky tomu mohou lidé ve svém okolí snadno najít restaurace, které vydávají jídlo přes okénko a akceptují platbu eStravenkou. Již dříve začal Up ČR spolupracovat také s e-shopy Rohlik.cz, Slevomat.cz, rozvozovou společností Dáme jídlo a službou Fruitisimo rozvoz.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…