Jedna platební karta a jedna aplikace pro kompletní správu všech zaměstnaneckých benefitů – to je All Inclusive, chytrá karta od společnosti Up Česká republika. Karta All Inclusive v sobě spojuje dvě peněženky – eStravenku na stravování a eBenefity na volný čas. Kromě ekologičtějšího řešení umožňuje nová karta snadnější čerpání výhod, rychlejší placení a pohodlnou správu benefitů v rámci motivační platformy Můj Up.
Po masivní vlně digitalizace v posledních letech, kdy byla velká část papírových poukázek nahrazena jejich elektronickou formou, přistoupila společnost Up Česká republika k dalšímu inovativnímu kroku, který výrazně zjednodušuje a zpříjemňuje využívání zaměstnaneckých benefitů.
Jedna karta vládne všem
„Víme, že v dnešní uspěchané a náročné době zaměstnanci oceňují co nejjednodušší řešení a přístup ke svým benefitům. Proto jsme vyvinuli chytrou kartu, která v sobě spojuje veškeré zaměstnanecké benefity, a díky propojení s motivační platformou Můj Up umožňuje benefity také snadno spravovat v počítači nebo v mobilu. Už žádné limity ani ztracené stravenky,“ popisuje Petra Prchlíková, ředitelka obchodu společnosti Up Česká republika.
S kartou All Inclusive lze platit stejným způsobem jako s běžnou platební kartou. All Inclusive karta při platbě sama rozezná, zda se má platba uskutečnit z peněženky eBenefitů nebo eStravenky. Samozřejmostí při užívaní karty je podpora Google Pay a Apple Pay, takže platbu je možné provést také prostřednictvím mobilního telefonu či chytrých hodinek.
Digitální motivační platforma Můj Up pak umožňuje veškerou administrativu, ať už jde o nabití karty, její správu, sledování aktuálního zůstatku nebo případnou blokaci. „Snadná práce s benefity je v době práce na dálku klíčová kromě samotných zaměstnanců především pro tisíce našich klientů z řad firem a jejich HR oddělení. Především pro ně znamená tento technologický pokrok obrovskou úsporu času, který dříve trávily vydáváním papírových poukázek,“ říká Prchlíková.
Propojení nejen benefitů, ale i firmy
Počítačová a mobilní aplikace Můj Up prochází navíc neustálým inovováním, aby byla uživatelsky co možná nejpřívětivější. V nově vydané verzi mobilní aplikace si lze například kdykoliv jednoduše, ale zároveň bezpečně zobrazit PIN ke kartě. Můj Up však neslouží jen pro praktickou a jednoduchou správu benefitů. Jedná se zároveň o účinný nástroj pro interakci jak mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci, tak i mezi samotnými kolegy.
V rámci sekce Můj zaměstnavatel může HR manažer zapojit své podřízené do dění ve firmě, a posilovat tak motivaci zaměstnanců i pocit sounáležitosti. V rámci modulu Pochvala se pak mohou kolegové vzájemně ocenit za odvedenou práci a na pochvaly také reagovat. Další moduly umožnují zorganizovat společný oběd s kolegy nebo si domluvit vzájemný nákup či prodej zboží z druhé ruky.
„Obnovení sociálních vazeb ve firmě je problémem, který nyní řeší mnoho zaměstnavatelů. Většina z nich zároveň plánuje do budoucna zachovat hybridní model práce, a tak je pro ně udržení dobrých vztahů, komunikace a pozitivní atmosféry i při vzdálené práci naprosto zásadní. Věříme, že právě digitální služby a speciální moduly pro vzájemnou interakci ve firmě mohou pomoci tento problém řešit,“ vysvětluje Prchlíková.
Pravidelným využíváním karty All Inclusive získávají zaměstnanci navíc další výhody. Díky spolupráci s vybranými partnery mohou během roku čerpat atraktivní slevy a bonusy. Ročně tak mohou nasbírat odměny ve výši více než 3 000 korun.