Stravenky i volnočasové benefity na jednom místě. Up Česká republika uvádí kartu All Inclusive

Tiskové zprávy

Jedna platební karta a jedna aplikace pro kompletní správu všech zaměstnaneckých benefitů – to je All Inclusive, chytrá karta od společnosti Up Česká republika. Karta All Inclusive v sobě spojuje dvě peněženky – eStravenku na stravování a eBenefity na volný čas. Kromě ekologičtějšího řešení umožňuje nová karta snadnější čerpání výhod, rychlejší placení a pohodlnou správu benefitů v rámci motivační platformy Můj Up.

Po masivní vlně digitalizace v posledních letech, kdy byla velká část papírových poukázek nahrazena jejich elektronickou formou, přistoupila společnost Up Česká republika k dalšímu inovativnímu kroku, který výrazně zjednodušuje a zpříjemňuje využívání zaměstnaneckých benefitů.

Jedna karta vládne všem
Víme, že v dnešní uspěchané a náročné době zaměstnanci oceňují co nejjednodušší řešení a přístup ke svým benefitům. Proto jsme vyvinuli chytrou kartu, která v sobě spojuje veškeré zaměstnanecké benefity, a díky propojení s motivační platformou Můj Up umožňuje benefity také snadno spravovat v počítači nebo v mobilu. Už žádné limity ani ztracené stravenky,“ popisuje Petra Prchlíková, ředitelka obchodu společnosti Up Česká republika.

S kartou All Inclusive lze platit stejným způsobem jako s běžnou platební kartou. All Inclusive karta při platbě sama rozezná, zda se má platba uskutečnit z peněženky eBenefitů nebo eStravenky. Samozřejmostí při užívaní karty je podpora Google Pay a Apple Pay, takže platbu je možné provést také prostřednictvím mobilního telefonu či chytrých hodinek.

Digitální motivační platforma Můj Up pak umožňuje veškerou administrativu, ať už jde o nabití karty, její správu, sledování aktuálního zůstatku nebo případnou blokaci. „Snadná práce s benefity je v době práce na dálku klíčová kromě samotných zaměstnanců především pro tisíce našich klientů z řad firem a jejich HR oddělení. Především pro ně znamená tento technologický pokrok obrovskou úsporu času, který dříve trávily vydáváním papírových poukázek,“ říká Prchlíková.

Propojení nejen benefitů, ale i firmy
Počítačová a mobilní aplikace Můj Up prochází navíc neustálým inovováním, aby byla uživatelsky co možná nejpřívětivější. V nově vydané verzi mobilní aplikace si lze například kdykoliv jednoduše, ale zároveň bezpečně zobrazit PIN ke kartě. Můj Up však neslouží jen pro praktickou a jednoduchou správu benefitů. Jedná se zároveň o účinný nástroj pro interakci jak mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci, tak i mezi samotnými kolegy.

V rámci sekce Můj zaměstnavatel může HR manažer zapojit své podřízené do dění ve firmě, a posilovat tak motivaci zaměstnanců i pocit sounáležitosti. V rámci modulu Pochvala se pak mohou kolegové vzájemně ocenit za odvedenou práci a na pochvaly také reagovat. Další moduly umožnují zorganizovat společný oběd s kolegy nebo si domluvit vzájemný nákup či prodej zboží z druhé ruky.

„Obnovení sociálních vazeb ve firmě je problémem, který nyní řeší mnoho zaměstnavatelů. Většina z nich zároveň plánuje do budoucna zachovat hybridní model práce, a tak je pro ně udržení dobrých vztahů, komunikace a pozitivní atmosféry i při vzdálené práci naprosto zásadní. Věříme, že právě digitální služby a speciální moduly pro vzájemnou interakci ve firmě mohou pomoci tento problém řešit,“ vysvětluje Prchlíková.

Pravidelným využíváním karty All Inclusive získávají zaměstnanci navíc další výhody. Díky spolupráci s vybranými partnery mohou během roku čerpat atraktivní slevy a bonusy. Ročně tak mohou nasbírat odměny ve výši více než 3 000 korun.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…