Předpokládaná doba čtení: 2 minuty
Přicházíme na trh s další novinkou, virtuální benefit kartou. Tato moderní a ekologická varianta ušetří tuny plastu, spoustu času nejen pro HR a je zcela bezpečná. Zaměstnanci tak mají další možnost, jak si užít své firemní benefity maximálně pohodlně.
Že jsme v Up Česká republika lídrem v benefitech pro zaměstnance, neustálé digitalizaci a zlepšování služeb, je již obecně známé. Po přechodu z papírových poukázek na elektronické karty a loňském zavedení biometrického ověřování plateb pomocí otisku prstů nebo skenu obličeje jdou ještě dál!
Ve světě pracovních benefitů je virtuální karta novinkou
Finančním sféra již virtuální karty nějakou dobu zná a používá, na poli nepeněžních benefitů je to ale naprostá novinka! Nyní budou mít i plastové benefitní karty svou virtuální variantu. Toto nové řešení bude u karty All Inclusive, která spojuje stravenky a volnočasové benefity. Platit s ní lze na více než 36 000 místech v ČR!
Proč virtuální karty? Bezkontaktní platby jsou oblíbené a pomůžou přírodě
V Up ČR jsou společenská odpovědnost a ekologie důležitá témata. Virtuální karty pomohou i dalším firmám naplňovat své udržitelné závazky. Hlavním materiálem běžných karet je totiž plast, kterého se díky přechodu na virtuální karty v následujících pěti letech ušetří až několik tun!
Strmě také roste obliba bezkontaktních plateb obecně. Meziročně vzrostl objem plateb kartami Up přes Apple Pay nebo Google Pay téměř o dvojnásobek a roste dál. Na všech terminálech lze navíc dnes již platit bezkontaktně. Oblibu virtuálního placení potvrzuje také loňský průzkum platební služby Skip Pay. Podle něj již pětina dotázaných využívá virtuální kartu v kombinaci s plastovou. 60 % respondentů už platí jen virtuálně a k plastové kartě se vracet nechtějí.
Nové řešení je bezpečné a uleví administrativě
Placení virtuální kartou je naprosto bezpečné, a to jak u plateb „v terénu“, ale i na internetu. Nehrozí navíc riziko ztráty karty a zneužití kompletních karetních údajů.
Zavedení virtuálních benefitních karet je i úlevou pro personalisty, zcela totiž odpadne agenda související s distribucí fyzických karet. Oproti tomu je proces vydání a aktivace virtuální benefit karty jednoduchý a rychlý. Zaměstnanci se přihlásí do aplikace Můj Up, kde si svou virtuální kartu aktivují a následně ji jedním klikem přidají do peněženky Apple Pay nebo Google Pay. A můžou si ihned užívat své zasloužené benefity.
Líbí se vám tato varianta? Tak ji dopřejete i vašim zaměstnancům! Virtuální karta navíc zachovává oddělení benefitů od běžné výplaty, je tak pro zaměstnavatele silným motivačním nástrojem.