Předpokládaná doba čtení: 2 minuty
Jak jistě víte, neustále pečlivě sledujeme vývoj aktuálních trendů v HR, abychom mohli našim klientům nabízet vždy to nejlepší. A protože chceme jít příkladem, rozhodli jsme se nabídnout našim zaměstnancům možnost využívat unikátní asistenční systém, který se přizpůsobí aktuálním potřebám vašich zaměstnanců – ELA Assistant.
Co přesně ELA nabízí?
ELA (Employer Life Assistant) je ucelený ekosystém, který pomáhá zaměstnancům řešit situace v nejrůznějších oblastech života. ELA nabízí individuální přístup pro každého, ať už se nachází v těžké životní roli nebo neví, jak dál v každodenních situacích. ELA pomáhá v oblastech psychologie, zdraví, práva ale také mediace, zdravého životního stylu či finančnictví. Cílem je, aby na jakoukoliv situaci, která může nastat, nebyl člověk sám. Rozsáhlý tým odborníků s dlouholetou praxí dokáže vždy cíleně pomoci a nasměrovat na správnou cestu.
Podpoří zaměstnance v těžkých životních situacích
ELA Assistant funguje neustále a posloužit může nejen vašim zaměstnancům, ale i jejich blízkým. Službu může využít kdykoliv, a to zcela anonymně. Ke komunikaci, ať už elektronicky či po telefonu, budete vždy využívat unikátní přihlašovací údaje, které fyzicky dostanete v obálce spolu s ELA kartou.
Podporovat zaměstnance je důležité, v nenadálých situacích dvojnásob! Máte o tuto službu také zájem? Spojte se s námi!