Optimální hodnota stravenky pro rok 2025 je 225 Kč

Novinky

Ve světle nového roku přinášíme povzbudivé zprávy o stravenkách pro rok 2025. S ohledem na současnou ekonomickou situaci a rostoucí ceny obědů optimální hodnota stravenky vzrostla. Nečekejte proto, a navyšte svým zaměstnancům hodnotu stravenek a eStravenky co nejdříve.

mailing predel 800x220 7

Jaká je nová optimální výše stravného?

Od roku 2025 přichází nová optimální hodnota stravenky ve výši 225 Kč. Tato částka vychází z aktuálních pravidel a představuje výhodné nastavení, které ocení jak zaměstnanci, tak zaměstnavatelé.

Základem je státem schválené stravné na služební cesty, které činí 177 Kč. Z této částky je možné až 70 %, tedy 123,9 Kč, osvobodit od daňové zátěže a odvodů na pojistné. Doporučuje se k této částce připočíst dalších 45 %, což odpovídá 101,1 Kč. Výsledkem je optimální nominální hodnota stravenky ve výši 225 Kč, která splňuje všechny požadavky na moderní firemní benefity.

rozpad hodnoty stravenky 2 1

Tato změna umožňuje firmám efektivněji podporovat své zaměstnance v těchto náročných časech. Zvyšování nominální hodnoty stravenek je jednoduché a nevyžaduje žádné dodatečné administrativní úpravy. Stačí při další objednávce zvolit novou hodnotu stravenky​​.

Navíc, přechod na digitální stravenkové karty eStravenka přináší další výhody, jako je snížení administrativní zátěže a zvýšení spokojenosti zaměstnanců. S eStravenkou ušetříte čas a náklady spojené s objednáváním a distribucí tradičních papírových stravenek​.

Ve světle těchto novinek můžeme s jistotou říci, že stravenky pro rok 2025 přinášejí pozitivní změnu, která podporuje jak zaměstnance, tak zaměstnavatele v současném hospodářském prostředí.

vyvoj hodnoty stravenky

K eStravenkám se navíc pojí další výhody, které potěší


Chci poradit s optimalizací hodnoty stravenek a nákladů

    Odesláním údajů nám umožňujete zpracování Vašich osobních údajů za účelem vyřízení Vaší žádosti. Více informací, včetně informací o Vašich právech naleznete na stránce Ochrana osobních údajů.

    Ruben Vančo

    Autor

    Ruben Vančo Marketing Manager

    otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…