Motivační platforma Můj Up společnosti Up Česká republika získala ocenění za nejlepší korporátní web v prestižní soutěži Fenix Awards

Tiskové zprávy

Předpokládaná doba čtení: 3 minuty

Žebříček toho nejlepšího, co se za uplynulý rok odehrálo v českém obsahovém marketingu – to je renomovaná soutěž Fenix Awards, která letos již pojedenácté ocenila nejlepší řešení na českém trhu. V kategorii Korporátní web si odnesla 1. místo motivační platforma Můj Up společnosti Up Česká republika, a to za komplexní řešení ekosystému Můj Up, který zahrnuje webovou stránku, webovou aplikaci a mobilní verzi aplikace.

 

Své nejlepší projekty v oblasti webového designu, uživatelského prostředí a digitální komunikace představily letos v soutěži Fenix Awards desítky firem a organizací. Ocenění za nejlepší projekty převzali vítězové na slavnostním galavečeru v pražském Foru Karlín, kde se sešli největší osobnosti českého byznysu, marketingu i mediální scény.

„Prvenství motivační platformy Můj Up je pro nás velkým uznáním a jsme na něj velmi hrdí. Po ocenění IEA z loňského roku je to současně další potvrzení toho, že náš přístup k benefitnímu systému a motivaci zaměstnanců je správný a že Up benefity jsou nejinovativnější značkou na trhu péče o zaměstnance,“ hodnotí umístění v soutěži Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

V rámci kategorie Korporátní web porota hodnotí webové stránky společností, produktů či témat, které poskytují cílové skupině relevantní informace a vytvářejí pozitivní vztah ke značce. Cenu získala motivační platforma Můj Up za celé komplexní řešení ekosystému, který v sobě zahrnuje webovou stránku Můj Up, přehledný a atraktivní web, který návštěvníky snadno navede k potřebným informacím. Dále za webovou aplikaci Můj Up, intuitivní nástroj pro správu benefitů, který usnadňuje komunikaci mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem, a za mobilní verzi této aplikace, která umožňuje přístup k benefitům kdykoliv a kdekoliv.

Benefity, slevy a stravenky na jednom místě

Digitální platforma Můj Up začala sloužit zaměstnancům firem ke správě účtu vázaného na kartu eStravenka nebo eBenefity v první polovině roku 2019. Od té doby prošla platforma množstvím inovací a rozšíření. Samozřejmostí je možnost spravovat účet jak z pozice zaměstnavatele, tak i zaměstnance na webu i v mobilní aplikaci, kde jsou informace o aktuálním zůstatku, přehledu plateb či vyhledávač provozoven.

Řešení k lepší atmosféře ve firmě

Současně je Můj Up jedinou aplikací, která spojuje benefity s budováním zdravé firemní kultury. Můj Up obsahuje moduly, které pomáhají zapojovat samotné zaměstnance a tím zlepšovat atmosféru ve firmě a celkové pracovní vztahy.

V rámci platformy Můj Up tak mohou kolegové zorganizovat společný oběd, pochválit se za dobře odvedenou práci i komunikovat s nadřízeným. Součástí řešení Můj Up je také nástroj k měření spokojenosti zaměstnanců. „Tento jednoduchý, revoluční modul zcela změnil možnosti a přístup HR manažerů, kteří do té doby často spokojenost zaměstnanců neměřili z důvodu časové, finanční a organizační náročnosti,“ dodává Nicoletti.

Inovace i udržitelnost

Nedílnou součástí platformy Můj Up jsou moduly, které podporují ESG aktivity (environmental, social, governance). Právě v nich se sama společnost Up Česká republika dlouhodobě angažuje a stejné možnosti chce nabídnout také svým partnerům z řad zaměstnavatelů pro jejich zaměstnance. Zejména mladá generace zaměstnanců totiž dnes vyhledává zaměstnavatele, kteří se angažují v souladu s jejich hodnotami, například jednají udržitelně a ekologicky.

V rámci Můj Up tak mají zaměstnanci firem k dispozici například modul Bazar, díky kterému mohou zaměstnanci dát druhou šanci věcem, které již nepotřebují, nebo nově modul pro sdílení aut a spolujízdu zaměstnanců. V neposlední řadě společnost Up Česká republika v květnu tohoto roku spustila první virtuální benefitní kartu na trhu. „Díky výrazné úspoře plastu je optimální variantou pro ředitele lidských zdrojů, kteří preferují udržitelná a ekologická řešení,“ dodává závěrem Nicoletti.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…