Dohoda s MAKRO. Obchodníci mohou využít stravenky k dobití svého účtu

Novinky

Zareagovali jsme na výzvu platformy Moje restaurace a na pomoc gastro sektoru se od 30. 10. do konce roku vzdáváme své provize z plateb papírovými stravenkami a eStravenkou.

Kromě možnosti proplácení stravenek přímo u nás v UP teď přidáváme další možnost. Stravenky si můžete nechat proplatit v síti prodejen Makro. I tady platí, že se vám z ceny stravenek neodečte ani halíř provize. 13 velkoobchodů MAKRO je pro restauratéry otevřeno bez výraznějších omezení.

Odpouštění provizí platí do konce roku z několika důvodů. „Spíše než drobnou úlevu na delší dobu potřebují restaurace zásadnější pomoc v nadcházejících dnech a týdnech, které budou klíčové. Proto jsme se rozhodli pro kratší, ale výraznější opatření,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Dál platí i naše další podpora restauratérům –  slevový program Up Club, který dá zákazníkům v podstatě jedenáctý oběd zdarma, JídloNaWebu, které umožňuje objednat vyzvednutí jídla v oblíbené restauraci v určený čas, a také zrušení denního limitu útrat a zrychlené proplácení papírových stravenek.

Přečtěte si detaily o proplácení stravenek v síti velkoobchodů MAKRO:

  • v platnosti od 30. 10. do 31. 12. 2020* 

(*pozn. uplatnění slevy se vztahuje na proplacení papírových poukázek doručených od 30. 10. 2020 do 31. 12. 2020 a na transakce prostřednictvím elektronické karty eStravenka od 01. 11. 2020 do 31. 12. 2020);

  • týká se smluvních partnerů Up ČR, poskytovatelů gastroslužeb, restaurací a provozoven s občerstvením, nevztahuje se na maloobchodní prodejny potravin, které zůstávají na základě vládního nařízení po dobu nouzového stavu otevřeny;
  • uplatnění nároku na 100 % slevu provize (odměny Up ČR) se provádí prostřednictvím on-line registračního formuláře na webu www.upcz.cz;
  • po předání stravenek u Pultu služeb partnerům centra MAKRO bude smluvnímu partnerovi Up ČR ze sektoru gastroslužeb do 4 pracovních dnů připsána částka celé nominální hodnoty odevzdaných stravenek (tj. včetně smluvní provize Up ČR) na účet v MAKRO.
Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…