Odebírejte náš kalendář a buďte vždy v obraze, co se v HR světě děje. Získáte pravidelný přehled o všech konferencích, seminářích a kurzech, kterých se můžete zúčastnit a nabrat cenné znalosti a kontakty.
Napište námUdržet si loajální zákazníky a zaměstnance, získávat nové a rozvíjet konkurenceschopný byznys je strategie mnoha firem. Jednou z cest je zlepšování zákaznické zkušenosti CX a zaměstnanecké zkušenosti EX. Ve vnímání jejich důležitosti jsou však z pohledu managementu firem zásadní rozdíly, EX za CX často pokulhává a obě oblasti nejsou propojené. Dle studie Global Voices of Experience z podzimu 2023, které se účastnilo přes 1000 CX a EX expertů z celého světa, vyplývá, že 38% firem neanalyzuje nikdy CX a EX data dohromady.
Pomůžeme vám nastavit firemní benefity, které opravdu fungují!
Zanechte nám svůj kontakt a my se vám ozveme.