Nejlepším HR počinem roku se v soutěži IEA stala první virtuální benefitní karta All Inclusive

Tiskové zprávy

Předpokládaná doba čtení: 3 minuty

První virtuální benefitní kartu uvedla na český trh společnost Up Česká republika v květnu tohoto roku. Multikarta All Inclusive, která spojuje stravenkovou a volnočasovou peněženku, má kromě ekologického aspektu další výhody. Uživatelům umožňuje naprosto bezpečné platby, navíc eliminuje riziko ztráty karty. Za tento inovativní přístup byla multikarta All Inclusive oceněna v prestižní soutěži efektivity digitálních projektů IEA prvenstvím v oborové kategorii Lidské zdroje a personalistika, třetí místo zároveň získala v kategorii Mobilní aplikace.

Soutěž Internet Effectiveness Awards je nejvýznamnější českou soutěží efektivity digitálních projektů, kterou od roku 2005 pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení. V letošním ročníku se opět utkaly společnosti i instituce, tentokrát v devíti oborech a deseti typech řešení. Efektivitu a přínosy konkrétních projektů vždy hodnotí porota složená z odborníků na digitální řešení na základě jasně měřitelných čísel nebo splnění stanovených cílů.

V oborové kategorii Lidské zdroje a personalistika 16člennou odbornou porotu nejvíce zaujala virtuální benefitní multikarta All Inclusive, která je vázána na digitální motivační platformu Můj Up. „Tato ocenění potvrzují naši pozici předního inovátora v oblasti lidských zdrojů a péče o zaměstnance. Jsou pro nás nejen uznáním, ale i závazkem přinášet inovativní řešení, která budou i nadále splňovat potřeby našich klientů a zvyšovat jejich spokojenost s našimi produkty,“ říká k ocenění Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

Ekologie, bezpečné placení i nulová administrace

S virtuální benefitní kartou All Inclusive lze platit na více než 36 000 místech v ČR. Kromě ekologické stránky jsou platby virtuálními kartami naprosto bezpečné jak při platbách „v terénu“, tak i při placení na internetu. Navíc u nich nehrozí riziko ztráty karty. Unikátnost této karty tkví mimo jiné v tom, že ji lze z aplikace přidat také do platebních peněženek typu Apple Pay a Google Pay, a pak již virtuální kartou platit u některého z desetitisíců partnerů Up Česká republika. 

„Virtuální karty, které fungují čistě bez plastové varianty, jsou rychle se rozšiřujícím trendem. Jsme rádi, že se nám jej jako první společnosti podařilo přinést i do světa benefitů. Díky tomu mohou zaměstnanci využívat své benefity maximálně pohodlně a bezpečně. Zároveň mají možnost platit tím nejmodernějším způsobem, a přesto šetrně k přírodě,“ říká Věra Smolíková, ředitelka IT a strategického marketingu ve společnosti Up Česká republika.

Zavedení virtuálních karet bude přitom vedle zaměstnanců znamenat větší komfort i pro personalisty a pracovníky v HR, kterým v posledních letech přibylo mnoho jiné agendy, na kterou se nyní musí soustředit. Díky virtuálním kartám odpadne veškerá agenda související s distribucí fyzických karet po firmě, což jim ušetří spoustu času.

„Zaměstnanci si na bezkontaktní placení mobilním telefonem zvykají čím dál tím víc. Zatímco v roce 2020, když jsme zavedli u našich benefitních karet možnost platit pomocí Google Pay nebo Apple Pay, takto platilo zhruba 5 % uživatelů, dnes už je to okolo 30 %. Například v generaci Z už platí nejraději bezkontaktně 2/3 ekonomicky aktivních Čechů.  Lze proto očekávat, že platby bez přítomnosti fyzické karty budou stále přibývat, což nahrává i rozšiřování virtuálních karet,“ dodává Smolíková.

Kompletní výsledky soutěže najdete přímo na stránkách www.iea.cz. Více informací o platformě Můj Up a virtuální benefitní multikartě All Inclusive najdete na www.mujup.cz.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Head of Communication

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…