Naše NPS hodnocení letí vzhůru – děkujeme!

Novinky

Předpokládaná doba čtení: 2 minuty


Moc si vážíme hodnocení a zpětné vazby od našich zákazníků, kteří nám dali hodnocení 75 bodů v NPS průzkumu. Jsme rádi, že máme spokojené a věrné zákazníky a je to pro nás závazek i do budoucna.
NPS hodnocení

Spokojení zákazníci jsou pro nás v Up Česká republika středobodem zájmu. Děláme vše pro to, aby byli s našimi službami a produkty co nejspokojenější. Neustále se proto zlepšujeme a inovujeme. Naši klienti to vidí a oceňují, za což jsme moc rádi.

Co znamená NPS?

Net Promoter Score (NPS) je oblíbený a jednoduchý nástroj pro měření zákaznické spokojenosti a ochoty zákazníků doporučit daný produkt nebo službu ostatním. Výsledné číslo se pohybuje vždy mezi -100 a +100, vyšší hodnoty NPS znamenají vyšší míru spokojenosti. Měřením se ukáže, kolik má daná společnost kritiků, pasivních zákazníků, nebo naopak nadšených propagátorů.

Našim zákazníkům děkujeme za skvělé hodnocení

Za minulý rok vzrostlo naše NPS na 75 bodů, což je skvělý výsledek! Skóre nám neustále stoupá, v roce 2022 jsme získali 66 bodů. NPS nad 70 bodů je ukazatel špičkových služeb, skvělé firmy a toho, že máme spoustu nadšených zákazníků, kteří jsou spokojení, loajální a doporučují služby ostatním. A také toho, že nám na našich zákaznících záleží a opravdu jim nasloucháme.

NPS hodnocení Up ČR za 2023

Velmi si pozitivního hodnocení našich zákazníků vážíme a děkujeme za důvěru. Neusínáme na vavřínech a slibujeme, že budeme i nadále rozvíjet naše služby tak, aby byly po všech stránkách prostě nejlepší.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…