Navýšení hodnoty stravenek jako krizový benefit

Novinky

Předpokládaná doba čtení: 2 minuty

Jak reagovat na současnou rekordní inflaci? V rámci nového projektu Barometr zaměstnavatelů jsme se zeptali zástupců téměř 900 firem. Z nabídky 14 tzv. krizových benefitů nejčastěji personalisté volili mimořádné navýšení hodnoty stravenek, ke kterému by přistoupilo téměř 30 % z nich.
navýšení hodnoty stravenek

Jaký krizový benefit volí firmy nejčastěji?

Až daleko za navýšením hodnoty stravenek se objevuje další forma krizového benefitu, a to v podobě tzv. inflačního finančního bonusu. Svým zaměstnancům by jej nabídlo 15 % dotazovaných. Stejný počet personalistů si uvědomuje, že nejen materiálně lze řešit současné problémy, ale že s těmito problémy související stres tvrdě dopadá také na psychiku zaměstnanců, a proto nabízejí jako formu podpory pomoc psychologa.

Naopak slevy či bonusy spojené s nedávným navýšením cen energií, jako je poradenství či příspěvky na vytápění, se ve škále nabízených benefitů spojených s krizí objevují velmi zřídka. A je také nutné dodat, že 2/5 firem otevřeně uvádějí, že o zavedení krizových benefitů vůbec neuvažují.

graf: navýšení hodnoty stravenek

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…