Předpokládaná doba čtení: 2 minuty
Z každého nového partnera máme v Up ČR velkou radost. Aby naše spolupráce šlapala jako hodinky, dali jsme dohromady 4 praktické tipy, jak ji využít naplno.
#1 V aplikaci Můj Up budete vidět po celé ČR
Aplikaci Můj Up navštěvují zaměstnanci i zaměstnavatelé z mnoha různých firem i oborů po celé ČR – každý měsíc uživatelé provedou více než 310 000 návštěv.
A zatímco si budou číst firemní novinky, zjišťovat zůstatky, vyhledávat restaurace nebo zvát kolegy na oběd – vy a vaše firma můžete v Můj Up promovat své nabídky a služby formou:
- slevových kuponů
- věrnostního programu Up Club
- dárků
#2 Správa poukázek? Navštivte Extranet
Systém Extranet vám bude sloužit jako místo, kde najdete veškeré potřebné dokumenty – faktury, aktuální ceník či výčetku nebo seznam transakcí. Vše si můžete pohodlně vytisknout. Vyplněnou výčetku nám můžete k proplacení poslat spolu s poukázkami poštou formou cenného psaní.
V Extranetu vám je k dispozici také kontaktní formulář, přes který můžete řešit veškeré dotazy či připomínky. Slouží i pro případ, že potřebujete upravit informace o provozovně – například změnu poskytovatele platebního terminálu.
#3 Udržujte informace aktuální
Všichni uživatelé využívají náš vyhledávač provozoven, v němž lze vyhledat jakéhokoliv z našich partnerů, který podporuje platbu našimi produkty. I vy jste součástí vyhledávače, svůj profil můžete upravovat, jak budete chtít.
#4 Sdělte zaměstnancům, že přijímáte naše produkty
Na závěr bychom vás rádi požádali, abyste i svým zaměstnancům sdělili, že vaše společnost nově přijímá produkty od Up ČR.
Tuto informaci by měli znát především zaměstnanci „v první linii“ styku se zákazníky: na pokladnách, u přepážek, na recepcích apod. Nezapomeňte ve své provozovně a na vašich webových stránkách či e-shopu umístit naši nálepku/logo, aby všichni návštěvníci věděli, že mohou při platbě použít kartu od Up ČR.