Karta All Inclusive, to jsou volnočasové benefity i stravenky na jediném místě

Novinky

Předpokládaná doba čtení: 4 minuty

Už žádné překročené limity ani ztracené stravenky – s jedinou, chytrou kartou All Inclusive máte eStravenku i eBenefity „pod palcem“. A díky mobilní platformě Můj Up, na které karta běží, to platí doslova. V tomto článku najdete kompletní výhody, které pravidelné používání karty All Inclusive a aplikace Můj Up zaměstnancům přináší. Bylo by škoda se o ně připravit, co říkáte?

zaměstnanci ve firmě

Odměny až 3 000 Kč ročně

Karta All Inclusive spojuje dvě virtuální peněženky – eStravenku pro stravování a cafeterie eBenefity na volný čas. Nově tedy stačí jediná karta. Pravidelným používáním karty All Inclusive získáváte další výhody prakticky při každém jejím použití. Díky spolupráci s vybranými partnery můžete během roku čerpat nejrůznější slevy a bonusy. Ročně tak můžete nasbírat odměny i přes 3 000 Kč. A ty, jak se říká, na chodníku nenajdete.

S kartou All Inclusive od Mastercard zaplatíte úplně stejně jako s běžnou platební kartou. A nemusíte přitom na nic myslet. Karta při platbě sama rozezná, zda zaplatit z peněženky eBenefitů nebo z eStravenky. Samozřejmostí je platba pomocí Apple Pay nebo Google Pay, zaplatíte tedy i přes mobilní telefon či svými chytrými hodinkami.

Můj Up: Proč ho HR milují a co s ním dokáže běžný smrtelník

Na digitální motivační platformě Můj Up, pro počítač i mobil, především hravě a během mrknutí oka zvládnete veškerou administrativu: nabití karty, její správu, případnou blokaci, zobrazení PIN ke kartě, ale hlavně sledování aktuálního zůstatku v peněženkách eStravenka i eBenefity.

Darem z nebes je ale Můj Up zejména pro zaměstnance HR oddělení – nabídne jim obrovskou úsporu času, který dříve trávili vydáváním papírových poukázek a úmornou administrativou. To vše v uživatelsky přívětivém, intuitivním prostředí. Můj Up ale kromě administrativy „umí“ i pochválit a propojovat lidi v rámci celé firmy.

Propojte se, chvalte se – a motivujte

Aplikace Můj Up ale zdaleka neslouží jen pro praktickou a jednoduchou správu benefitů. V uživatelsky velmi přívětivém a intuitivním prostředí se na pár kliknutí propojíte se zaměstnanci i s kolegy. Přehledně, na jednom místě – a s obrovským sociálním bonusem. Celý Můj Up funguje jako „sociální síť“ pro komunikaci a sdílení zpětné vazby nebo pochval. A to jak mezi nadřízenými a podřízenými, tak i mezi kolegy.

Důkazy?

Tak třeba v sekci Můj zaměstnavatel může HR manažer kreativně zapojit zaměstnance do dění ve firmě, a posílit jejich motivaci zaměstnanců i pocit sounáležitosti. Nápadům se meze nekladou – je jen na vás, jaký obsah a jaký typ informací budete s firmou sdílet.

V rámci modulu Pochvala se pak mohou kolegové vzájemně ocenit za odvedenou práci a na pochvaly reagovat. A pokud zapojíte i další moduly aplikace, rychle zjistíte, že s Můj Up toho pro pozitivní atmosféru a motivaci ve firmě dokážete opravdu hodně:

  • Manažeři vyjádří uznání za odvedenou práci, protože pochvala je v práci stejně důležitá jako finanční ohodnocení pro celých 72 % zaměstnanců
  • Ke sdílené pochvale se ve firmě může kdokoli připojit, takže radost se násobí. TIP: Ke vzkazu můžete přiložit obrázek nebo emoji.
  • Kolegové si poděkují za pomoc, pogratulují ke splnění úkolů nebo společně slaví pracovní i osobní úspěchy…
  • …nebo pozvete vybrané lidi na společný oběd

Vítáme vás ve světě automatického čerpání odměn, rychlejšího placení a pohodlné správy vašich benefitů. Užijte si ho naplno.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…