Up Česká republika spouští HR Portál. Nový nástroj pomůže firmám s digitalizací HR agendy

Tiskové zprávy

Společnost Up Česká republika, přední poskytovatel řešení pro péči o zaměstnance, přichází na trh s novým nástrojem HR Portál. Ten umožňuje HR manažerům díky digitalizaci spravovat veškerou personální agendu na jednom místě. Kromě toho lze v rámci HR Portálu využít téměř dvě desítky modulů, které pomohou s plánováním práce, usnadní komunikaci v týmu nebo poradí s odměnami. V rámci veškerých modulů je HR Portál současně propojen s motivační platformou Můj Up.

HR Portál je inovativní komplexní nástroj k propojení personální agendy mezi zaměstnanci a personalisty či HR manažery. „Jako specialisté na péči o zaměstnance si uvědomujeme, jak je zejména v době postcovidové důležité hledat cesty k motivaci a angažovanosti zaměstnanců. Zároveň nasloucháme HR manažerům a víme, s čím vším se musí firmy administrativně potýkat. Vyvinuli jsme proto řešení, které v této věci maximálně uleví oběma stranám,“ popisuje Petra Prchlíková, ředitelka prodeje společnosti Up ČR.

HR agenda na jednom místě

Administrátory HR Portálu jsou personalisté, kterým přístup umožňuje upravovat a vkládat jednotlivé moduly a potvrzovat nároky na dovolené, stravenky a služební cesty. Zaměstnanci zase mohou využívat nástroje pro evidenci a plánování práce a sledují stav své dovolené a dalších benefitů. V rámci intuitivního nástroje tak firma získá díky digitalizaci veškerou HR agendu na jednom místě – informace o docházce, žádosti o dovolenou, payrolly i výkazy práce.

„Toto řešení tak ušetří zaměstnancům nadbytečnou administrativu, HR manažerům čas a celé společnosti pak značné náklady,“ vysvětluje Prchlíková a doplňuje: „HR Portál je dalším inovativním řešením, kterým pokračujeme v naší transformaci z emitenta poukázek do pozice digitální fintech firmy, nebo přesněji HRtech firmy.“

Zapojení užitečných modulů

Kromě toho je možné v rámci HR Portálu využívat téměř dvě desítky užitečných modulů. V modulech ulehčujících práci a plánování lze třeba sladit spolupráci s týmem nebo získat přehled o čase stráveném nad jednotlivými úkoly. V rámci komunikačních modulů je zase možné vytvořit anketu a společně rozhodovat o projektech a akcích. HR Portál nabízí také zábavné moduly, kde zaměstnanci najdou polední nabídku restaurací v okolí nebo si mohou zjistit narozeniny svých kolegů.

Mezi moduly nechybí také statistiky k analýzám dat, moduly, které evidují docházku nebo ty, kde zaměstnanci naleznou přehled svých benefitů či si automaticky objednají eStravenku. Samozřejmostí je praktické propojení s motivační platformou Můj Up.

Intuitivní práce s daty

Díky digitalizaci veškerých procesů ve firmě mají HR manažeři v případě potřeby rychle k dispozici jakékoliv záznamy či data, které mohou také stáhnout v podobě přehledného reportu. HR Portál lze zároveň propojit i s vlastními systémy jednotlivých firem.

K HR Portálu firmám zároveň Up Česká republika nabízí demo verzi k vyzkoušení s jednoduchou instalací, zaškolení a v případě případných problémů také podporu na telefonu.

Ruben Vančo

Autor

Ruben Vančo Marketing Manager

otec dvou dcer, zastánce výkonnostního marketingu, zrychlující se půlmaratonec, amatérský milovník malých scén, fanoušek elektro swingu, kávový hedonista, veselý cyklista, užaslý pozorovatel…